Založ si blog

Prečo blog?

Keď niekto začína písať blog, musí mať na to nejaký pádny dôvod. Či už je to z nudy, z prehnanej aktivity, alebo, len tak. Len tak preto, lebo to majú už skoro všetci. Tento dôvod nezastávam, lebo mi pripadá ako príliš všeobecný, nudný, fádny.

Som človek, ktorý kedysi, keď boli internetové diskusie a fóra len „v plienkach“ sa aktívne zapájal do tohto novo vzniknutého online sveta. Čoskoro som však pochopil, že to nemá zmysel. Tak či tak si budú všetci vravieť to svoje, Verte mi, tiež som si vyslúžil všeljake pomenovanie na moju osobu, a že ich bolo. Preto som sa na dllllllllllhýýýýýýý čas rozhodol s touto činnosťou prestať. Až doteraz. Aj keď nie je to diskusia, som rád za seba, že som pokročil aspoň sem. Lebo na diskusie s niektorými ľuďmi, podotýkam na internetové diskusie, nemám náladu ani chuť. Je to svet, kde, keď si najväčší „hejter“ si topka a máš najviac palčekov nahor. Je to choré, ale je to tak. Hrom na to.

Po určitom čase som ale dospel k záveru, že tie myšlienky, ktoré mi v hlave chodia, sú celkom fajn. Zistil som to tak, že na základe diania okolo mňa, ktoré som správne uhádol som usúdil, že som v tom celkom dobrý. Nechcem sa chváliť. To nie. Ale niečo na tom bude. Však uvidíme neskôr. Ak nie, pozvem vás na jedno, dve.

Celé moje pôsobenie tu, na blogu, sa bude uberať len pár smermi – politika, šport, Slovensko, život.. Môj život. Alebo aj nie. Uvidíme, Ale hlavne tie tri prvé veci. V nich sa cítim silný. Jednak preto, lebo študujem politológiu, konkrétne jej mgr. stupeň. O rok končím. Je to oblasť, ktorá, chcete alebo nie, ovplyvňuje dianie okolo nás. Áno. Takmer všetko. Všetúčko. Len sa zamyslite. Či si podnikateľ alebo pracujúci občan, podmienky vytvára štát. Často sú deravé ako zuby starého fajčiara, ale je to politika a vláda, ktorá to všetko usmerňuje. Šport preto, lebo ho zbožňujem. Málo čo vám prinesie takú radosť ako šport. Či už fandíte, alebo ho robíte, je to super. Aj keď moja úžasná a jedinečná priateľka nerozumie tomu, že „čo je na tom kukať ten futbal v telke, však nepoviem, keby si tam bol ale takto?“ .. tak aj aj takto sa dá zažiť niečo nezabudnuteľné. No a na záver prečo Slovensko. Milujem Slovensko. Som členom Mladej Matice, tak preto sa občas niečo „šuchne“ aj o veci národné.

A prečo teda blog? Jednoducho preto, lebo mi nedalo to, že každý jeden človek si čokoľvek veľkolepým spôsobom hlása to, čo chce, aj keď sám vie, že je to tupota, ale teraz to kurňa frčí, tak to si myslím aj ja. A preto blog. Budem sa snažiť vás všetkcýh čo najviac neunudiť k smrti a nekradnúť váš drahocenný čas a preto to bude čo najstručnejšie a najvýstižnejšie.

Som Peter Schvantner a verím, že vám niečo moje blogy dajú. Verím hlavne, že vám viac dajú ako zoberú.

Čierny týždeň pre Oľano-Nova

26.09.2016

Respektíve, nielen pre toto hnutie, ale pre celú opozíciu. Jeden z jej lídrov, takpovediac znovuzrodený Daniel Lipšic, sa rozhodol pre nehodu, ktorú zavinil, pri ktorej vyhasol ľudský život, vzdať mandátu poslanca NR SR. Prečo znovuzrodený? Pretože, keď si zoberieme, ako postupne upadal od momentu, keď padla vláda Ivety Radičovej, je to priam neuveriteľné, akú pozíciu si [...]

Národný zraz Mladej Matice v Komárne

09.08.2016

Mladá Matica už 8 rokov organizuje Národný zraz. Tento rok to vyšlo na Komárno. Spojili sa tak dve pekné akcie – Národné Matičné slávnosti ako hlavná akcia a k tomu sme sa pripojili my, mladí matičiari, budúcnosť tohto národa. Poviem vám takto, nemáme sa o čo báť. Ak by ešte náhodou niekto nevedel o čo ide, aj keď asi taký človek na Slovensku nie je (dúfam 🙂 [...]

Chaos v parlamente

08.07.2016

Chaos v parlamente. Ako by sa inak dala táto situácia nazvať? Toto pomenovanie je najvýstižnejšie. Nikto nevie čo sa deje. Preto to nikto nevie, lebo ani to vedieť nechcú. Teda oni to aj vedia. Obe strany to vedia. Každá má však tú svoju pravdu respektíve nepravdu. Priznať to však teraz by bola strata na jednej aj druhej strane. Ale teda kde je tá ozajstná pravda? Preto je [...]

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Polícia SR

Nastúpila do MHD a domov sa už nevrátila. Polícia pátra po 14-ročnej Liliane

26.04.2024 10:44

Žilinskí policajti žiadajú verejnosť o pomoc.

Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 13833x
Priemerná čítanosť článkov: 2306x

Autor blogu

Kategórie